Διονυσία Λεοντσινίδη

 

Δυο διαφορετικά αυθύπαρκτα στοιχειά με διαφορετικές ιδιότητες έρχονται σε μια νέα ένωση εντελώς διαφορετική από τη μητρική με μια απρόσμενα ισορροπημένη αναλογία.

Το χερσαίο θηλαστικό της οικογενείας των καμηλιδίων με τα ψηλά πόδια και τις πυκνές βλεφαρίδες προερχόμενο από τις στέπες και τις ερήμους της Δυτικής Ασίας σύμβολο δουλικής καταπίεσης με τα χαρακτηριστικά κυφώματα στη ράχη της, η Βακτριανή καμήλα ως διεγερμένο κύτταρο μπαίνει ειρηνικά στη πόλη της Πρέβεζας .

 

Ακτινωτή, υγρή, ράχη με σαρκώδεις εκφύσεις, η σαρδέλα. Με σχήμα τορπιλοειδές σε ραβδωτό σώμα, συχνό θύμα ανελέητης καταδίωξης και ατέρμονης αδηφαγίας, που όμως πληθύνεται, περιμένει έναν επισκέπτη χωρίς καβαλάρη την μέρα της γύμνιας της.

Η λαϊκή εξέργεση της ερήμου στέλνει τις δονήσεις της σαν άτομο με αρνητικό φορτίο που κράζει για ολοκλήρωση. Η Νικόπολη δίπλα, οικοδέσποινα, αναμοχλεύεται σαν κέντρο κοσμικής ενέργειας, σαν πυραμίδα με φασκιωμένα σώματα, με πνεύματα εγκλωβισμένα.

Συντονίζοντας εξωτερικές στοιβάδες ηλεκτρονίων διαφορετικών ατόμων, τα κύτταρα, διεγείρονται παράγοντας ενέργεια, την οποία μεταφέρουν και στα επόμενα γειτονικά κύτταρα. Καμηλιέρηδες και ψαράδες συμπλέκουν έτσι τις ενέργειες τους και συντονίζουν τα πεδία των κυμάτων τους.

Τα γεωγραφικά δεδομένα της πόλης της Ηπείρου λειτουργούν ως βελονιστικά σημεία της υπόθεσης. Εκπέμποντας μεγάλα ποσά ενέργειας επηρεάζουν και ρυθμίζουν το μεσημβρινό και κατ’ επέκταση τις ευαίσθητες χορδές της νοσούσες υπόθεσης. Είναι πεντάγραμμο, προς το παρόν νότες παίζει το δεξί χέρι, μένει η μελώδια του αριστερού.

DionysiadelosBosques

Kairamel

Πάτρα Αύγουστος 2011